תוצאות41 ל60 מ 813 עבור ⁨דבר⁩ | חיפוש כתבות באוסף העיתונות של הספרייה הלאומית

וגם
הגבלת חיפוש לפי תאריך
מתאריך
עד תאריך
מחפש...
דילוג לתוצאות החיפוש

מיקוד החיפוש

סינון

תצוגת התוצאות כ:

כותר

⁨⁨השומר הצעיר⁩⁩(813)

שפה

עשור

מדינה

עיר

מספר מילים

סינון תוצאות חיפוש

תוצאות41 ל60 מתוך 813 עבור ⁨דבר⁩

1. 41.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 נובמבר 1933⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  2. 42.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 מאי 1928⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  3. 43.
    • ה מ ש לן 4000 ז' בערך.וייכף להכנסתנו את האנשים— אוקטובר אוקטובר הכניסו הכניסו לנו לנו הענפים הענפים השונים השונים כ־ כ־‭1515‬ מל במספר 32 איש מפולניה וגליציה — סדרנו אלף זהוב.מבין אלה - ענף הפרחים 8 אחיי שלש שנים יידתר לנו סי ם ‭'^ _"‬ את התכנית המשקית לשנת העבודה הראשונה,אלפים,ירקות ‭,4‬גן־הפרי,הירקות,הפלחה, הודות , סכומי"קרן הש.מר" בעיקר שנאספו שהבטיחה לנו לא רק התעסקות בעד האנשים הרפת והנוודות ‭3 -‬ אלפים.שלשת התרשים בארצות פולניה וגליציה ' לגשם את דבר היושבים בלביעות בחוד,אלא גם אפשרות הבאים יתנו לנו,לפי השערותינו,הכנסה הקמת המשק השומרי העצמאי.המ _צק שבא של עבודה נוספת בעד 15 איש בעונת של ‭9:10‬ אלפים זהוב.באופן ממוצע המשק לידינו היה עד כה קני! ו'קי‭"'‬_יי הי_?י דית הקיץ.מתוך הערכה של טיב הקרקע,שטחה מכניס מדי חורש בחדשו בערך 3 אלפ ם בצ נםטוכובה,התבסס על יסוד התמיכות י המוגבל וגם אפשרויות ההכנסה,ראינו לנו ז' ווהו גם,מאידך גיסא,הסכום הדרוש מצד יק"א ושימש לסדנת העבודה המעשית צורך לבסס את המשק על יסוד האינטנ• לכלכלת 35 האיש הנמצאים,באופן ממוצע, של ביהיס החקלאי שע י הקה ה הנ'ל • סיביות המוחלטת.ראשית דבר — השבחנו בחוה.השתא נזקקנו,משום הצרכים השונים המצב הכספי של המשק היה במדרגה ירודה• את הקרקע ע'יי זבול אורגני!חימי,הגדלנו בהשקעות גדולות,לסיוע מסוים מצד "קרן החובות שהגיעו לכדי ‭20.000‬ ז' העיקו ע ליו את שטה הירקות,הכנסנו שכלולים לענף השומר‭,"‬בסכום של ‭,'ז 10,000‬אולם מתוך ולא אפש ו לו להתפתח בקי הע'י ‭.'י‬ אחי־י הפרהים וגם התקשרנו עם שוקי ממכר בלנס מציאותי והסתכלות בקו ההתפתחות - שאנחנו ד,ככמנו להכניס ל ק ופת הל והלה שונים.שהבטיחו לנו התפתחות מלאה של שהיא בגדר העליה - של המשק.יש להגיד ערבו ו בסכום‭10 ' 00()‬ ז' וגם ל ו נינו את חלל ו הענף הזה.בענף זה הכנסנו את שיטת בבטחה,כי בשנים הבאות ההוד,תחיר,חי היבול והמטעים שנמצאו במהסנים‭-,‬אסשינו הניצול המכסימלי של החממות והזמן־ ה נ ר ש א א ת ע צ מ ו._נרשין בזה לקהלה לפרוע את כל החיבות אשר התרכזנו בעיקר בארבעה מינים,והם:שושנה המשק היה עמום בהן,והנהלת דחוה נמםרר־ לווקוניה,מורן,וחריזנטמה.תוצרת המינים אזי לידינו, • V ה ד ק מ נ ר ו ו ץ V‬ ‭' '" י ־י ' .האלה " עומדת אצלנו " במדרגה מאד גברה [⁨כתבה⁩]
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 ספטמבר 1928⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  4. 44.
    מהצד החוקי שבו,הדוקומנט החדש - והפועל העברי,הנלחם על זכותו לעבודה. ערכו רב הוא ומכריע.מכתבו זה של לאור ההכרזה החדשה של ממשלת בריטניה מ‭.ז.‬י אגרת מקדונלד אליעזר • מקדונלד אל הד"ר ווייצמן הנהו פירוש מתאמתת פעם נוספת עמדתנו,אשר ראתה רשמי ל"םפר הלבן" ןמשום כך בכל תמיד כי בהתאם ללןןניונקטורה חולפת הכהן / פרובלימות של ההתישבות השאלות הקשורות בהגשמת המנדט מוכרחה תתאים הממשלה את הפוליטיקה שלה לגבי הקבוצית • אנדרי מורוא / שיטות הממשלה האנגלית להתבסם על "הספר ארץ־ישראל.ידענו אף _נוכי )נו ' כי אנגליה התישבות א.גתובםקי / ךקףקע • הלבן" בהוספת הפירוש החדש,אשר - לא קבעה לעצמה וגם לא תוכל לקבוע קו לאמתו של דבר - מבטל הלק ניכר של ברור של פוליטיקה שלה בא‭,"‬באשר אי _^ רא"י דראוי ו‭!!‬ *ו ' לערוד ' _*ו-ו ו ‭* 9 41‬ צדי ‭_1‬ זהר ‭!!‬ו! ‭/ /‬ דדוז ,"! !!1‬ ן ‭' סעיפים העומדים לשטן בדרך להגשמת היא מעונינת להכריע לצד אחד או שני,הפסיכולוגיה והסוציאליזם • מתוך בנין הבית הלאומי העברי בא"י. אין' איפיא ' היא גם מוכרחה לסגל את כל צעדיה שיחה ליום תל־חי יוסח _טרומ־ • • הצדקה לצווחותיהם של חרביזיוניסטים,ולכוון את חכמת הדיפלומטיה שלה בהתאם אשר למחרת הופעת מכתבו של מקדונלד למצבה בדומיניונים ובארצות השלטו ן ה ק 0 פלדור / קטע מכתב ם • מסב ב הכריזו בקולי קולות,כי אין כל ערך לוגיאלי.לקראת ועידת "השולחן המושלמים העגול" למחנה • בארץ • בתנועה • להצהרה החדשה,באם לא נתבטל רשמית בשאלת הודו הופיע "הספר הלבן" האחרון, הספר הלבן" משנת ‭.1930‬צעקות אלה כאמצעי לרכישת אהדתה של ‭_^₪₪70₪00₪_^770000070^^^^ "‬ היו רק המשךעקבי" של התנגדות הר־ בהודו נגד הפוליטיקה של גנדי;עתה, " ביזיוניסטים לחנחלח הציונית ולווייצמן.כשנסתיימה הועידה ותוצאותיה מפוקפקות בותו של המכתב הנ‭,ל"‬הרי בצדק הודגש לעומת בקרת עקרה זאת,עלינו להדגיש,במאד יכלה ממשלתהפועלים-האימפריא?אחרונה בעתונות כלה,כי החלק חשני של " כי המכתב האהרון של הממשלה הבריטית ליסטים" להענות לדרישות וללהץ המתמיד המשא ומתן מכיל בקרבו את השאלות הנהו הישנ השוב ופרי עמל ההנהלה של האומה היהודית ולבטל במדת'מה את המכריעות והתשובות ביותר,באשר תעמד הציונית והוא משמש יסוד חוקי בר• היסודות המכשילים את הגשמת רעיון שם לדיון שאלת תכנית הפתוה,בקשר םמכא לתביעות העם העברי בדרך הגשמת הבית'הלאומי.וכשם,שלא נואשנו בשעת עם הלואת הממשלה בסכום ‭2,5‬ מיליון הציונית.סו"ס מצאנו בדוקומנט ההדש פרסוםהספר הלבן" האחרון המזעזע את לי"ש לצרכי ארץ-ישראל.עומדות גם על " שלממשלת הפועלים" בסעיף 5 הערכה כל בנינינו והמסכן את עתיד ההגשמה הפרק שאלות המועצה חמחוקקת,היחסים " כנה על הסתדרות העובדים ומוסדותיה הציונית,כן נדע להתיחם בהערכה בהירה בין שני העמים תשוכנים בא"י וכ‭.ד"‬אכן, המקצועיים,דבר,אשר את הפוכו שמענו וכנה לכרוז שהתפרסם אחרונה,וברור יהא השאלות הכאובות ביותר והדורשות פ ת • לפני הדשים מספר‭י"ע.‬ רהביליטציה זאת לנו כי לא כרוז זה או אחר יאפשר לנו ר ו ן מ צ י א ו ת י טרם נתבררו ומה יהיו של תנועת הפועלים האי"ית נאמרו גם לשכון לבטת בארץ-ישראל,אלא פעולה תוצאות הברור,מי ידע.אולי הלחץ המ -דברים ברורים בקשר עם ההגירה וההת' וחתירה מתמדת לקראת ביצור העמדות יוחד מצד האכםקוטיבה הערבית,שנתתדש ישבות העברית,אשר את ערכה הפוזיטיבי הקיימות ויצירה חדשה בכתות עצמיים עתה יביא שוב הפעם למסקנות בלתי קובעת הממשלה בצורה בלתי-משתמעת מבלי להזדקק לזכות זרים.מזהירות עבורנו. לתרי פנים‭י"ע.‬ הסעיפים המגדירים את בקשר עם כל אלה מתאמצת ההנתלה זכות הערבימ מהוםרי-הקרקע להתישבות ‭??‬ הציונית להשפיע על הממשלה לקרוא למו־ והמאשרימ את זכותו של הפועל העברי מכתבו של מקדונלד הנתו סכום רשמי של עצת "השולחן העגול‭,"‬בה יקבעו ב"כ לעבוד במושבה עברית,הננו מוצאים בסעיף החלק הראשון במו"מ שבין הנהלת היהודים והערבימ את היסודות המשותפים 16 עמדה ברורה והדש ה של הממשלה הסוכנות והממשלה האנגלית.למרות השי ־ ליהםי שני העמים בא‭.י"‬וכאן יש להד? [⁨כתבה⁩]
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 מרץ 1931⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  5. 46.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 30 יולי 1929⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  6. 47.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 ספטמבר 1929⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  7. 48.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 נובמבר 1936⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  8. 51.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 אפריל 1929⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  9. 52.
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  10. 53.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 אוקטובר 1938⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  11. 54.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 נובמבר 1932⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  12. 55.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 נובמבר 1930⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  13. 56.
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  14. 60.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 ספטמבר 1938⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש