תוצאות1 ל20 מ 56 עבור ⁨אברהם קאהאן⁩ | חיפוש כתבות באוסף העיתונות של הספרייה הלאומית

וגם
הגבלת חיפוש לפי תאריך
מתאריך
עד תאריך
מחפש...
דילוג לתוצאות החיפוש

מיקוד החיפוש

סינון

תצוגת התוצאות כ:

סיווג

⁨תמונה⁩(56)

מספר מילים

סינון תוצאות חיפוש

תוצאות1 ל20 מתוך 56 עבור ⁨אברהם קאהאן⁩

1. 1.
    ⁨⁨מיניקעס יום-טוב בלעטער⁩ 1 אפריל 1920⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  2. 3.
    ⁨⁨פארווערטס⁩ 10 אוקטובר 1971⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  3. 5.
    אב. ־אהאז• אה 1885. ABRAHAM CAHAN 1885 די ״פארווערטם״ רעראקציע אין ניחיארה. — ראם בילד אה גענומעז געווארעז לעצטעז ווינטער לכבוד רעם 75טעז יובילעי פו: הער אידישער פרעסע אה אמעריקע. אי: דער ערשמער רייהע זיצען ורעכטם צו ליגחם>: ל. קרישטאל. סיטי עדיטאר; ם. כינאי. ד. שוב. דר. ל. פאגעלמאז. ה. ראנא־ טענעדזשינג עדיטאר; דער רעדאקטאר אב. קאהאן. דר. ב. האפמאז י צבי ה3 אברהם דייזעז. חיים ליבערמאן. ה. לאנג. ב. באטהיניק. מ. אשעראוויטש. ז. ליביז אה "סכה פרענקעל. סעקרעטער פר: רעדאהטאר. צווייטע רייהע: ב. שעפנער. ל. ראבינס. •מאני לייב.ידר.־מ. במעלגיצקי. י. טונקעל •"דער טונהעלער"). י. לעשצינסקי, ש. וועבער. ז. שער, לעיבאר עדיטאר; ח. עהרענרייר. ה. הורוויץ •וויטאל>. נ. נראש. ד. האפ>א:, ר. אבראמאוהטש. צב• קאהז יוויניצערו, רענינא פיישוואסער. נחום יוד. ב. מיימאז. דריטע רייהע: יעקב דייר. י. קיסיז, ל. העסנער, וועלכער אה געשטארבעז ם*ט עטליכע וואכעז צוריק; •צחק זיננער •באשעוויסו, מ. קרישטאל, ד. ליבערזאז. טענליכער בילדער־רע־אקטאר; ד. פעדער, רעדאקציע־סעקרעשער; י. אבראמא־ וויה ודזשע• כרעיסאזו. א. הערמאז, ב. י• ביאלאסטאצקי. י. פאגעל. י. ראלא, דער קארטוניסט; ה. גאטעספעלד אה דר. ל. הענדיז. THE FORWARD EDITORIAL STAFF. — The picture was made last winter on the occasion of the 75th anniversary of the Yiddish press in the United States. (Forward Photo) [⁨תמונה⁩]
    ⁨⁨פארווערטס⁩ 8 יולי 1945⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  4. 7.
  5. 8.
    ⁨⁨פארווערטס⁩ 18 דצמבר 1960⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  6. 9.
    ⁨⁨ליטערארישע בלעטער⁩ 29 ינואר 1926⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  7. 16.
    דער ערשטעד הויפנדהאשאנדיר פו; דעי אשעריקאנער ארשעי. — א שארעריי פה דזשארדזש וואשיננטאז שיט זיינע גענערארעז איז דעם רעווארוציאגעדעז קריג. דויד וועיכעז אשעריקע איז נעווארעז א פריי י-אנד. די שארערי• שטערט פאר די סצענע וועז וואשננטאן האט זיר געזעגענט שיט די נענערארעז בייש שוד פון -עם זינרייכעז קריג. איז 1783. וואשינגטאז, וועשענס נעיורטשטאג פארט אויש דעם דינסטאג, אה געווארעז פרעזידענט פון אשעריקע איז 1789. WASHINGTON’S FAREWELL to his generals after the Revolutionary War had been fought and won. -ץ A reproduction of the historic painting which depicts the incident thak took place at Fraunces Tavern, New׳ York, Decamber 1, 1783. (By-Line Feature Photos from International) א סצענע ביי די הספדיש איבער י. י. זיננער, אה ״פארווערטש" האר, ווען דער רעדאקטאר אב. קאהאן האט גערעדט ווענעז אונזער פארשטארבענעס טייערען קאיענע. — אה דער נרווע. וואס שטעהט שיט נענאהע קאהאז, נעפינעז. זיר יפה רעכטס צו יינקם!: ה ר ראנא*. שענעדזשינג עדיטאר פה ״פארווערטש“; יו©.י* באסקין. נענעראר־שעקרעטאר פה ארכייטער־רינג; רעאז קרישטאר, שיטי עדיטאר פה ״פארמערטש“; י. דארנפערד, א פרישעניק פה שרם. זינגער, די ארשנה; יעקב רייד, ש. העסקער, כ. טאכאטשינשקי או: דר. ר. הענדיז. פ־ע־ זידענט פה י. ר. פריו שרייבער־פאדאייז. אה פאדערגדונטזיצען •פה יינקם!: יצחק זינגעו. דעם פארשטארבענעש שרייבער׳ס ברודער, וואס האט זיר בארישט געשאכט ארם שריפט שטערער אונטערה פעז־נאשעז י. באשעווים אה אה איצט א שיטארכייטער פה "פארווע. טס : •אסער זינגער, דער איינציגער זוחן פה י. י. זיגגער, וועיכער דינט אה דער ארשע•; זייז שוטעו׳, די אישנח, שרש. געניא זינגער: ש. אשעראוויטש און נ. כאניז, בירדונגס־דירעקטאר פון ארב. רינג. צווישעז די אנדערע. וואס זיצעז, זעהט שעז אברהם רייזע; אה יינה דאזענפערד. FINAL TRIBUTE. — The scene during the funeral service for I. J. Singer in the Forward Hall as Abraham Cahan, Editor-In-Chief of the Forward, eulogised our departed colleague. Those standing with Mr. Cahan include (right to left) Harry Rogoff, Managing Editor of the Forward; J Baskin. General Secretary of the Workmen's Circle; Leon Crystal. City Editor of the Forward; I. Dornfel ״ nephew of Mrs. Genta Singer, the widow; Jacob C. Rich, M. Haskel, B. Tabachlnsky and Dr. L. Hendin. President of the Yiddish W riteis Union. Seated in. .ae foreground are (from left) : Isaac Singer, brother of the deceased novelist, who attained fame as a Yiddish writer under the pen-name I. Bashevls and is now on the staff of the Forward; Pvt. Joseph Singer, only son of the late author, •with his mothei. Mrs. Genia Singer; M. Osherowitch and N. Chanin, Educational Director of the Workmen’s Circle. Among those seated in the rear may be seen Abtaham Reisen, the poet, and J. Rosenfeld, novelist. (Forward Photo) [⁨תמונה⁩]
    ⁨⁨פארווערטס⁩ 20 פברואר 1944⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  8. 18.
    ⁨⁨פארווערטס⁩ 27 נובמבר 1977⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  9. 20.
    ⁨⁨פארווערטס⁩ 11 נובמבר 1977⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש