תוצאות1 ל20 מ 44 עבור ⁨חזית העם⁩ | חיפוש כתבות באוסף העיתונות של הספרייה הלאומית

וגם
הגבלת חיפוש לפי תאריך
מתאריך
עד תאריך
מחפש...
דילוג לתוצאות החיפוש

מיקוד החיפוש

סינון

תצוגת התוצאות כ:

כותר

⁨⁨השומר הצעיר⁩⁩(44)

שפה

מדינה

עיר

מספר מילים

סינון תוצאות חיפוש

תוצאות1 ל20 מתוך 44 עבור ⁨חזית העם⁩

1. 1.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 יוני 1933⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  2. 3.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 נובמבר 1928⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  3. 4.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 אפריל 1939⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  4. 5.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 אוקטובר 1933⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  5. 6.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 מאי 1932⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  6. 7.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 נובמבר 1936⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  7. 8.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 אפריל 1934⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  8. 9.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 דצמבר 1931⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  9. 10.
  10. 13.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 פברואר 1932⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  11. 14.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 יולי 1938⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  12. 17.
  13. 18.
    111117113 החברתית ‭1ד1‬־כנ‭**"130 1‬ לצבור הפועלים עי אהוד עם כח פוליטי ‭' ?‬ מעמדי יותר רחב וע"כ מציינת הועידה את , אי-אקטואליותה של שאלת האיחוי י0 מפ -א ע והםךציאליםטית_> העברי ןהערב ותבטיח "ןוי "זכויות ןןזן־ _^ פש ההתפתחות העצמית לשני יח ‭"'‬ קיוב יי י""יי טע ל ף‭"_^44 0 _%_?.‬ ציר4התנגדו; ‭.1‬הועידה רואה את שרשה של התנועה אשר בתוכה ימצא את שיחיורו חלל וו המכ־ 8 נמנעו הציונית בתפיסה לאומית ד ־ מכירה את הד,וי ריע של העם העברי • כל הטעיה דוכנו בארך בארץ נתקבל והתרבות הלאומיים כערך נצחי בהברה הא ־ ‭.11‬האינטרס הציוני והמעמד ו יהמצפון יהי _ב־48 מלוח ציר לעומת 8 מתנגדים. נושית.הגלוי המלא לערכים אלה יבוא רק עקביות הסוציאליסטיים מחייבים אותנו לכל י | עם יצירת חברח אל-מעמדית אחרי המהפ• \ המאמצים המכוונים לארגונו של הפועל כה הסוציאלית. | הערבי,להרמת דרגת הייו והכרתו הסוצ־ ד_1רכת"_3£0ן_3ה1 13‬ ‭.2 שאלת העם היהודי בשטח הכלכלי‭I,‬ יאליסטית בתוך הארגון המשותף של הפועל התרבותי והסוציאלי תמצא את פתרונה הש־ העברי והערבי בעיר ובכפר‭.I.‬מתוך הכרה,כי: לם ברכוז המוני העם בארץ-ישראל וסבי.הההלטות על עמדתנו הציונית והםוציאליםטית א) הגשמת הציונות ובנין המשק העברי | בותיה,יצירת בסיס כלכלי ופרודוקטיבי, נתקבלו ב־48 קומת‭8 י,‬ נמנעו• ן בארץ תובעים אירגון והםכון מכסימלי של תחית התרבות העברית על כל גלוייה,בטול כהות ומלוי תפקידים כיבושיים בהעברת השעבוד המדיני והסוציאלי והרס המשטר ב.דרכנו בארץ. הגוער לעבודה פרודוקטיבית,בהקלטת הקיים. י העלידי ובחחדדתה לענפי משק ומקצועות ‭.3‬האינטרסים החיוניים של שכבות העם ‭,1‬הועידה ק בעת,כי בצור וחזוק המפעל עבודה,בהכשרת נושא להתישבות עממית השונות בבנין א_"י מחייבים בשטח זה שתוף חחנוכי של התנועה לאור המגמות הציו• רחבה,בהקמת משס עברי מודרני ומשוכלל, פעולה וקואופדציה,אשר ההסתדרות הציו- ניות,הסוציאליסטיות והקבוציות שלה יוכלו ביצירת תאים של תרבות וחיים לאומיים נית העולמית היד,בטויה הנאמן.קואופרצ- להצלית רק מתוך שותפות בלתי-אמצעית מחודשים; יה זו הנה הכרח הסתורי בתקופתנו והיא בין התנועה בגולה ובין מפעלה הקבוצי ב) הקמת החברה הסוציאליסטית ההדשה תסתיים עם יצירת בסים מספיק לבית הל- העצמאי בארץ,הקבוץ הארצי.מותנית בהכשרת חמעמד וחינוכו לקראת אומי העברי (הרוב העברי בארץ‭.(‬בטול ‭.2‬הועידה העולמית השלישית רואה בקבוץ כיבוש השלטון והנהלת המשק והתוצרת הקואופרציה הציונית פירושה המשכת פעו־ הארציהשומר הצעיר" המושתת על שיתוף הקולקטיביים ברשות ההברה _ובתאי־היים " לה ציונית של מעמד הפועלים העברי באו• המגמה,המלחמה וההגשמה הכלכלית,החב- בהנהלה עצמית של יצרנים חפשיים; פן עצמאי. רתית-תרבותית והפוליטית את בטוי התפי־ ג) הצלהת הפעולה המעמדית־המקצועית ‭.4‬הסתירות הטבועות בעצם המבנה של סד,הסינתטית של חהוי הקבוצי מיסודה של והפוליטית של מעמד הפועלים בארץ־ החברה הקפיטליסטית עם רצונו המאורגן תנועת הנוער ואת גלויים המובהק של ער• ישראל בתקופת-בנינה החלוצית מותנית של מעמד הפועלים הבין-לאומי יביאו לידי כיו חשומריים: החינוכיים,_חברתיימ־קבוציים בגידולי של מעמד הפועלים,_התערותי חקמת חברה סוציאליסטית אל-מעמדית ורעיוניים.הועידה מכירה בקבוץ הארצי את בענפי משק ועבודה חדשים,התבצרותו באמצעות באמצעות‭::‬ מלחמת מלחמת מעמדות מעמדות עקבית עקבית המת המת‭""‬ ההמשך ההמשך האורגני האורגני של של תנועתנו תניעתנו בגולה בגולה ואת ואת הכלכלית הכלכלית והמשקיח והמשקית‭:: ‬ [⁨כתבה⁩]
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 אוקטובר 1930⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש