תוצאות1 ל20 מ 813 עבור ⁨דבר⁩ | חיפוש כתבות באוסף העיתונות של הספרייה הלאומית

וגם
הגבלת חיפוש לפי תאריך
מתאריך
עד תאריך
מחפש...
דילוג לתוצאות החיפוש

מיקוד החיפוש

סינון

תצוגת התוצאות כ:

כותר

⁨⁨השומר הצעיר⁩⁩(813)

שפה

עשור

מדינה

עיר

מספר מילים

סינון תוצאות חיפוש

תוצאות1 ל20 מתוך 813 עבור ⁨דבר⁩

1. 3.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 מאי 1932⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  2. 4.
    אולם כבר במצב של היום אין לנו תולדות הציונות והשתלשלות הרעיון לוסופיה.זהו לעג לרש.כי יש מוקדם ללכת בגדולות ובהשתלטות הרי יש קודם הציוני,אח ידיעת הארץ ותולדות ומאוהר בהשתלמות ותפשת מרובה — כל לדאוג לביסוס ההכרה הרעיונית' תנועת הפועלים בארץ.ושוב בלי• לא תפשת.אבל כמובן שיש ויש להעיר, פוליטית.זהו להם הוקנו,ורק במידה מוד הבורוכוביזם יש להבהין שני שקודם לכל השתלמות הוא לימוד השפה שהיסודות מובטהים_,נוכל להרשוח לנו חלקים,את ‭",‬מלתמת המעמדות והש־ העברית.עלינו להודות בגלוי,שבשטח ללוכםום של השתלמות גם בשטהים אלה הלאומית" יש לקשור עם לימוד זה לא הגדלנו לפשות;עוד יש כיום אהרים. השאלה הלאומית בדרך כלל‭,.‬אונזער קבוצים,ודוקא טובים,מלוכדים,מפות־ שנים הם השטחים העיקריים בהשתלמות: פלאטפארם" שהוא בעצם תרגום "השאלה הים,אבל העברית בהם—מאן דבר שמיה ציונות וסוציאליזם.יש לציין שבהרבה הלאומית" משפת המציאות היהודית יש ואפילו אספות מהנהלות בשפה זרה!על קבוצים לא ידעו לשמור על האיזון שבין לקרא מתוך בקורת ולא כתורד,למשח תמזכירות לאחוז באמצעים דתופים ונמ־ שני השטהים האלה,ולימוד הציונות,מסיני,כי יש עמדות יסודיות,בהן רצים למען לתולל שינוי מכריע ביהם ידיעת הארץ ושאלותיה ותנועת'הפועלים נפרדת השקפהנו מזו של בורוכובלמשל זד,לשפה העברית וקודם כל— לא לאשר _' בארץ — הם לקויים.אין כאן שאלה אשר למקום שהוא מיתס לפרולטריון בן'אדם,שאינו יודע דבר,קרא וכתב של הזנהה בלבד.דבר מה עיקרי יותר היהודי בשהרור הלאומי,או בהשקפתו עברית.שנית,אספות בקבוצים יש לנהל נפגם.לקבוצים חאלד,כנראד,טרם חדרה על אופיו ותפקידו של הקונגרס הציוני.או י ר עברית.ושלישיה,לימוד העברית ההכרה החלוציח,חכרת חתפקידים חממ־ גם לשם ביסוס חיאורטי של חשקפת קודם לכל חשתלמות ולקבלת כל חפקיד שיים העומדים לפניהם.טרם נעשו שות־ העולם הסוציאליסטית דרושה השתלמות בקבוץ.גם בשיטת הלימוד יש להכניס פיס מלאים לחויה העמוקה של שותפים מוקדמת.קודם כל ידיעות בהיםתוריה שינויים.מתאוננים,ובצדק,שחוגי העברית גורלית כבר כיום למפעל בארץ.טרם הדרה הכללית,מהתמוטטות הפיאודליזם ועד ימינו אינם מחזיקים מעמד בגלל חשעמום ההנרה,שבשבילנו ארץ ישראל היא אלה• הוגים להיםתוריה יש איפה לקדם שבשיטת הלימוד.כי ברור,שאנשים הבסים היהידי ,ממנו ולאורו נשקיף על בברכה.כמו כן דרושה ידיעה מוקדמת מבונרים אינם יכולים ללמוד את השפה כל מאורעות העולם ועליו, רק עליו בהשתלשלות המדע ההברתי והרעיון מספרי ילדים,כפי שזה נהוג בהרבה נוכל למלאות גם את תפקידיגו הלאומיים הסוציאליסטי,כן גם יסודות הכלכלה קבוצים.התוכן צריך להיות מענין.ויש וגם הסוציאליים. המדינית.אולם בקבוצים יש ומשתררת משום זה להשתמש בספרים מנוקדים, בשגי השטהים גם יהד יש לשים לב השבלונה ומתהילים ממטריאליזם היסתורי.מלאי־חוכן רציני ומאלף כגון:במםלה,"‬ ‭" לכך,שלביםוט החיאורטי חקדים רכישה זה מחנך למילוליות ריקה ולוולגריזם.ספר השומרים" וכד' והיה שכרנו כפול. " חידיעוח_,כדי שלא חחיח התיאוריה אלח חם שטחי ההשתלמות הראשוניים, יש ‭"" ",‬ לקבול ‭- ",‬ מרות "" על " חוסר ‭"" "__,,‬ הרציפות ‭""" ",‬ וחק• מציות ־ אנשים מלימיה ' פירמולות יבשות הדרישים ?י ־‭01‬ כל בדרגת ההשכלה של ביעות בעבודה ההשתלמותית,הבזבזנות חסרות הבנת המציאות.וסופו של דבר- קבוניגו כיום.ומגותך הדבר,אם קבי'י הרבה בזמן המועט העומד לרשותנו לרגלי יצא השכר בוזפסד של השטחה וולגריז' המירכב מאנשים מע"רות קטנית ' אשר כל מיני מעברים 'חילופי אנשים וזעזו־ ציה ־ וכה מז ‭>"‬ ימצח"ז כאחד היא בית־ספר תיכוני היא בלייראה אצלם ' עיס חברתיים אילו עשינו חשבון של ללמוד את בורוכוב,מבלי לדעת את הושב לתובתו להתחיל‭;;‬בחוג לפי' עבודח נורמליח והיח יוצא לנו,שאולי ‭?^??_"?????????_"?????_"????^*???'?????????????'??????‬_י שליש הזמן העומד לרשותנו בהכשרה מנוצל כהוגן.יש להתריע על כך,שכל _להצטימות _\־שמ ‭1|‬אל יק_13ץ האיצי חילוף משמרות בתקיפת אישורים גורם להפסקה בעבודה חדשיים לפתות לפניהם [⁨כתבה⁩]
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 אפריל 1935⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  3. 5.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 נובמבר 1928⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  4. 6.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 25 פברואר 1928⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  5. 7.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 נובמבר 1936⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  6. 9.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 יוני 1930⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  7. 10.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 מאי 1929⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  8. 12.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 ינואר 1933⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  9. 13.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 ינואר 1929⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  10. 14.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 ינואר 1936⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  11. 15.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 נובמבר 1933⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  12. 16.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 15 יולי 1930⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  13. 17.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 1 יולי 1930⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  14. 18.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 30 ספטמבר 1929⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש
  15. 19.
    ⁨⁨השומר הצעיר⁩ 30 אפריל 1934⁩
    תצוגה מקדימה של תוצאת חיפוש