⁨⁨معاريف⁩ - ⁨מעריב⁩, 2 تمّوز 1969⁩ — צה"ל תקף 3 מוצבים בחוף מפרץ סואץ 13 חיילים מצריים נהרגו,אחד נישבה [⁨للمقال⁩]

צה"ל תקף 3 מוצבים בחוף מפרץ סואץ 13 חיילים מצריים נהרגו, אחד נישבה

כל אנשינו חזרו בשלום * סוכל נסיה של חבלנים לתקוף מוצב של צה"ל בבקעת תידדז

- מאת אלי לנדאו _ סופרו הגנאי ־גול ‭:"‬מעריכי' יחידת פשיטה שר צה"ל ששטה הלילה על מוצבי־

תוף סל הצכ* המצרי כראמ אברא־, וראש ־ אהו־־כש‭, _*‬כעברי הדרומי של נשר‭'*‬ שד־ איו — מול ראפ םודר.

יחידת הפשיטה נכנסה לקרב עם הכוח המצרי במקום והרגה 13 היילים מצריים ושבתה חייל מצרי אהד, שנלקה על ידי כו־ חותינו לבסיסם לאחר ביצוע הגשימה. שלשת _מוצכי החור המצרייה עידו‭:?, ‬־כו, מצויים, ליד הפגיש הראשי ה:לו־ גיל לאורי _יזהוף ממעריב ן _לסודאן. המוצביש מדוהקיכ; ב‭0-‬נ ק"מ זה מה. ן פשיטת כוח צה''ל בוצעה שבוע ימים לאתר סשיטת הקומנדו הימי על תחנת הראדאר המצרי בראס־עדבייה, ה־ נמצאת כ־100 ק"מ צפונה ממקום הפשיטה אמש. בפשיטת צה''ל על ראס־עדבייד, נהרגו 25 _היילים מצריים. יחידת _הפשיטול ־של צוז"ל יצאה לביצוע משימתה ל־_1 אחר הישיבה ורז דר לפנות! בוקר• נמשי כי הפשיטה[ בוצעה של ירי חיילינו שהגיעו ליעדיהם כזמן יציי ל;חל מירר!־ אחרי חמצ־ רי‭, =‬בתחנות המשמר, ש־ אהדיכ בחש הצליחו להי־ מלס, מהגיר השתערו ה־ פושטים סל יעריהב. לא היו נפגעים לכוחותינו וכולם הדרו בשלום לבסיסם — מסר דובר צה"ל‭.. ‬ דלילה, רכות אחדות לפני

הצית, נורתה _איגובזוי_, ותו־ _גזיקדעיכ מצוות ?צר לעבד מוצב צה"ל, הנמצא 1נ9ונית לאד= סידרה _עככינ־ןעונ הנראה כי התוקפים, שהשתייכו כנראה להוליד, של אירגון _חבלנ־, עברו את הירדן והתקרבו למרחק של כמה מאוח

מטרים מהמוצב של כוחותינו ופתחו עליו באש. _כוחווז צר‭". ‬ל השיבו _באע־ וכעבור כמה דקות הופסקה האש והתוקפים נעלמו. עדיין לא ברור אם הצליחו י־ י עבור את הירדן בחזרה. איו נפגעים לכוחותינו.

קשיש וצעיר מתושבי עזה נושאים בזרועותיהם אל המכונית נער עזתי פצוע‭_|_, ‬ שנפגע קשה מהתפוצצות רימונים _שהוטלו אתמול במרכז עזה‭_>. ‬ראה עמ' ‭j (3 ‬

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩